visa ord

Älska mig när jag förtjänar det som minst,
för det är då jag behöver det som mest


Har varken lust eller ork att blogga just nu. Ha tålamod. I'll be back..
Later.. Någon gång..


Måste bara säga att jag lagade värsta goda middagen till la familia idag.
Jag satte in potatis, zuccini, morötter, lök och tomat i ugnen tillsammans med lite krossade tomater, fetaost och kryddor. Sen stekte jag till en fläskfilé, och så enkelt var det! Det blev något underbart gott.. mamma och pappa kunde inte sluta berömma mig :D
liiiide stolt ;)

Kommentarer
Postat av: Lari

Snälla...fortsätt att hålla tummarna för mig, så jag kan få det jobbet...=)

Postat av: nelle

haha fan vad gött :P låter som Bsons specialare.. Minns du den? FYFAN VAD GOTT DET VAR :P haha! SES IKVÄÄÄÄÄÄÄÄLL :D

2007-01-19 @ 11:42:54
Postat av: nelle

nu drar vi snart. woho!

2007-01-19 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback