Mina älskade systersöner

Isaac och David har varit här två nätter nu. Har funkat bra, men jag undrar vad de hade gjort om dagarna, om jag inte haft dator och playstation. David hade klarat sig lätt, för han tycker om vanliga spel också, men Isaac... Hmm... :)

Här har vi Isaac, helt inne i ett fotbollsspel på datorn. Och just nu, i detta tillfälle, spelar han fotboll på Playstationet. Haha. Fotbolls-galen.
104476-55

Också har vi lille David. När jag kom ner med kameran i köket, var hans första reaktion, "FOTA MIG!!"
Lite poser han är. Haha. Sötnöt!
104476-56


I love you both...

Kommentarer
Postat av: nelle

DOM ÄR SÅ SÖTAAA :D:D:D

2007-01-05 @ 12:04:11
Postat av: Emelie

Mmm :) Ligger i släkten, så att säga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback