Första dagen på jobbet

Idag jobbade jag min första dag på Saltitio (dansen).
Jag är tränare till 3 kids-dansgrupper med barn som är allt från 2 till 6 år.
Underbart! Jag älskar.. ja.. Jag ÄLSKAR barn!
Det enda som var lite kämpigt var allas namn.
Att lära sig ca. 50-60 barns namn på en dag är näst intill omöjligt. Haha.

Något jag tyckte var ganska komiskt, eller.. konstigt.. Det var tre tjejer i en grupp som hette Tia.. TIA!! Hur vanligt är det namnet liksom? Hmm..

I alla fall. I ca 4 timmar har jag hoppat rundor och dansat konstant. Har sjungit lite också :P Hoppat lite pippi-hopp, kört lite bil med rumpan(låter konstigt, jag vet!), lite "huvud axlar knä och tå", "klappa händerna", "imse vimse spindel" osv.

Måste säga att jag har det roligaste jobbet i världen. :D

Kommentarer
Postat av: nelle

aww, säkert sådana små pluttar som trillat på rumpestumpen.. awwwwwww. krama sönder! :D

2007-01-21 @ 01:20:42
Postat av: Lari

Hahaha... ser helt ok ut... ja klart det gör.. fin brandstation ju..=)

Tack sötis.. du e go du..
-krama-

Postat av: Lari

Oj...det händer verkligen inte mycket alls här på din blogg... hur ska jag då få reda på vad som händer i ditt liv söpö?

2007-02-09 @ 09:33:12
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback