update

Dags att fullfölja vad jag lovade sist.
Jag fotade på Latin-lektionen. Hiiimla mysigt hade vi, med tårta och film. Första tjugo minuterna satt vi mest och snackade skit.



Liselotte, vår lärare (på bilden är det hon som sitter i mitten och ser allmänt söt och oskyldig ut). Hon är den bästa, i heeela världen.
Ångrar att jag inte hade kameran med till skolan idag också. Vi skulle spela Jeopardy på latinen, och Liselotte skulle självklart vara Mange. Ville så gärna filma henne, så go! imiterar Magnus, så gott hon kan:
"Påååååå bondgården, tvååååhundra.. Och hääär kommer svaret!!"
Nä.. Det låter inte kul för er som inte var med, men Liselotte är typ.. bäst på att få en att skratta ihjäl sig..
Det går inte en enda lektion utan att alla får sig ett gott skratt.
"Jag kan inte hjälpa att jag är lite annorlunda.. FÖRLÅÅT MIIIIG DÅÅÅÅ!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback