måndag..

Då var ännu en helg passerad.
Den här helgen har varit väldans trevlig, faktiskt.
Tacokväll på fredagen.. Och 18-årsfest på lördagen..

Tacokvällen hölls hemma hos Robin.. Vi var inte liiiite många!
Uppemot 30 pers som åt, och drack Tequiiiiiiiilaaaa :D 

 104476-5104476-6



Marc hade dagen efter sin 18-årsfest i Mellbystrand.
Jag körde dit, och planerade att hålla mig nykter den här kvällen, så vi kunde åka hem på natten.
Lite senare kom jag på att det var himla tråkigt att vara nykter, och Guuud så jobbigt att köra hem mitt i natten! :) Bestämde mig därför för att ta ett par drinkar jag också. Marc erbjöd sovplats hemma hos honom.

Detta hade han visst gjort till många (28 pers). Hela huset var smock-fullt. I alla rum låg madrasser, med minst 2 pers på var. Ett tält i trädgården och källaren var full den också.. Haha..
Jag lyckades gå o lägga mig tidigare än alla andra, och fick därför ena halvan av Marc's säng. UUUUNDERBART! :D

104476-8

104476-7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback