helg!

Gick upp klockan sju idag, för att ha EN lektion.
Slutade alltså tjugo över nio idag, lite gött på en fredag.

Håller på och bränna en mp3-skiva till bilen. Maaaaassor med låtar.. :)

Ikväll, klockan 17.30 ska jag skjutsa mamma, pappa, moster och morbror till en fest. Efter det ska jag köra till Perstorp för att själv festa :)
Tacokväll med tequila (YuuuuuuuummOH), hos Robin..

Imorgon är det fest igen.. I Mellbystrand.
Marc har fyllt 18, och ska ha fest. Ska bli så kul att träffa honom igen :D


Bah.. Jag måste nästan ut i bilen o prova om skivan funkar nu..
I förrgår satte vi in min stereo i bilen, hade förberett mig bra med en ny skiva som jag bara lääängtade efter att sätta igång. Satte i skivan.. funkar den?? NEEJ :P
Jag hade bränt på fel sätt. Haha.
Men nu ska det nog bli rätt..
Let's see..

BYYYE :)

Kommentarer
Postat av: Anna

vad duktig du blivit med din blogg :) fortsätt så :)

Postat av: Lari

Hahaha... men söpöliini.. du måste ju bränna på rätt sätt...=)

2006-09-02 @ 21:12:41
URL: http://pappaporr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback