söndag

Idag är det en äkta söndag. Är riktigt trött och sleden.
Har tagit det väldigt lugnt den här helgen, inte något festande eller så.
I fredags var jag och mamma på Familia och shoppade lite. Senare på kvällen var det middag hos Robins morföräldrar. Det blev en musikalisk och trevlig kväll, med synt-spelande och skitsnack.
Efteråt tittade jag på "
Over the hedge", a.k.a. "På andra sidan häcken".. Den var, precis som väntat, väldigt bra.

Igår var jag barnvakt, som jag skrev. Blev ganska sliten, och bestämde mig för att inte följa med de andra och festa i stan. Fick vara taxi istället. Blev uppringd kl. 3.. och kom hem igen vid fem-tiden. Mindre kul.

Idag blev det mest slappe, och syrran (Linda) kom hit med sin lilla familj (läs: Micke och dotter Ebba) SÖTNÖT! :)

Ikväll blir det fortsatt slappe, med lite Terminator III i tillvaron :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback