blö!

Vilket skit-väder (!) vi har idag. Massa åska och blixtrar.
En sån dag jag bara vill ligga i sängen och mysa tillsammans med Robin.
Men ack nej, han jobbar...

Är hemma hos honom nu, i hans fina rum som vi fixade igår :) Finfint blev det! :)
Nya färger och tapeter på rummet, nytt datorbord, nya påslakan och nytt överkast, nya tavlor.
Han har också inhandlat nya gardiner som inte kommit på plats ännu.
Ska bli skoj sen när allt är helt färdigt!


Alltså, jag måste verkligen ta mig tid att köra in till stan och lämna in både min mobil och min kamera.
SUCK! Måste ju börja fungera igen, blir ju galen av att inte kunna fotografera!

Baaaaah!

Kommentarer
Postat av: Lari

Hmm... nu tycker jag allt att Emelaaj håller på att tappa i sitt bloggande... skärpning!

Postat av: nelle

VILL ATT DU BLOGGAR MEEEEEEEEER :D

2006-10-12 @ 22:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback