Utmaning

Har för andra gången blivit utmanad att visa mitt rum.
Den här gången var det av
Nadja som gav mig utmaningen. Hon har visst inte orkat göra sitt än! haha.
Jag som inte har något liv, som bara sitter hemma och är sjuk, tog tag i det direkt :)

104476-1

Sänghörnan, 120säng, som jag och Robin trivs perfekt i :)
Bilden som hänger precis ovanför, är på mig och Robin.
En estetare tog den på oss när vi stod och pussades vid skåpen i skolan..
<3

104476-42

Garderoben, som trots sitt billiga pris på IKEA, rymmer väldigt mycket.
Detta betyder dock inte att jag har ordning i den :) haha.

104476-44

Soff- och tvhörna. Jaaa, jag veeeeet. TV:n är urgammal, men den fungerar utmärkt :)
Här är vi inte alltid ute efter det senaste, inte!
För att det skulle se extra trevligt ut tände jag lite ljus. Mysfaktor 10!
Det med de oranga ljusen är höst-inspirerat. Kanske lite för sent? Hmm.. Lägger in en extra bild.

104476-43

Ja, vad ska man säga? Fönster, gardiner... :)

104476-3

Trevligt med lite skog också. Miniträd och.... pinnar i en vas? :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha ja ja jag ska fixa det :P men det är så ostädat och dött just nu:P orkarinte städa

Postat av: Marie

Jättemysigt rum!! Åh... om jag ändå kunde lära mig att städa så skulle kanske jag också vara med i utmaningen hahahaha... :)

2006-11-25 @ 19:56:39
URL: http://diadem.blogg.se
Postat av: Marie

Haha! Jooo.. men jag har pyttelitet rum.. Har t.om. mina kläder upphängda i taket (och byrålådor)... Trumset, överbelastat skrivbord, stor hylla med tv ´n stuff.. säng.. hihi rätt trångt ;)

2006-11-25 @ 20:52:55
URL: http://diadem.blogg.se
Postat av: Anna

Vad mysigt :) Den bilden på dej och robin är så söööt :)

2006-11-26 @ 12:17:58
URL: http://annaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback