Svenska Nationella

Gick åt pipsvängen idag, kändes det som. Hade från 8.20 - 13.20 på oss att skriva en fet uppsats på 8 sidor (två provhäfte, dock med stora och breda rader. men ändåååå!!)
De första två timmarna, skrev jag två sidor. Jag hade total blackout i huvudet. Kom inte på ett dugg, satt med pennan i munnen, stirrade rakt in i väggen och tyckte allmänt synd om mig själv..
Vaknade imorse, skittrött, illamående och yr. Perfekt dag för nationellt prov!


I alla faaaaall.. Nu ska jag göra spaghetti och carbonara-sås...
mumma..

sen är det plugg som gäller.. kul ju..

Kommentarer
Postat av: Nelle

8 SIDOR? jag skrev bara 5 :S 400-600 ord, jag skrapade ihopa ti 500 typ, haha.

2006-11-14 @ 14:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback