Sjuk..

Idag skulle jag egentligen haft muntliga nationella PLUS prata inför niorna. Känns förjävligt att vara tvungen att stanna hemma en sån dag..

Imorgon har jag spanskaprov.. så jag ska försöka plugga så gott jag kan idag, och åka till skolan bara för o göra det..
usch...


vet ni hur skoltrött jag är? har aldrig kännt såhär förr.
jag orkar inte göra någonting. jag VILL inte göra någonting.
Samtidigt har jag en fruktansvärd prestationsångest, att jag alltid måste ha mvg på alla prov (ok.. ett starkt vg kan jag acceptera.. i vissa ämnen..)
skitjobbigt.
Nu efter mitt o Robins "problem", vill jag bara spendera så mycket tid som jag bara kan med honom.. men så måste jag plugga.. och vi har MYCKET i skolan nu...

jävla skit..

Kommentarer
Postat av: Nelle

Emlan, jag kände också så innan med skolan :( Antar att alla har den svackan någon gång ..... Det glädjer mig att det är så bra mellan dig och robin igen :)

2006-11-23 @ 12:34:59
Postat av: Emelie

Nelle : sånt är jävla bajs.. :( jag vill inte mer...

Postat av: Nadja

skoltrött ja..känner igen..men har bara ett halvår kvar sen är det studenten !!!

2006-11-23 @ 14:56:37
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Nadja

Jag går tekniker special..valde helt fel.. jag ska oxå plugga sen..men först ett eller 2 sabbatsår :P

2006-11-23 @ 15:04:10
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Emelie

Nadja : Aha, ok.. jo, sabbatsår hade väl inte varit helt fel. Antingen totalt slappt eller med ett jobb eller så..
Jag är bara rädd att jag inte ska vilja plugga vidare sen.. Att man bli helt fäst vid livet utan skolan :P

2006-11-23 @ 15:16:48
URL: http://emlisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback