saknaden...

saknaden är megastor...
efter daaaaaaaaaj, robin :D
känns som om vi inte träffats på evigheter!!!
hmm.. när träffades vi sist egentligen?.. i... tisdagsmorgon?
jesus.. det är ju en hel evighet sen..

saknar daaaaaaaj!
jag kommer till dig ikväll :D



Jaaaja, nåt annat nu dåå...
Imorgon ska jag hålla mitt svenska muntliga nationella, tror jag..
får se om där blir tid till mig, men det tror jag nog att det blir.
Anneli (vår lärare) var sjuk idag, så dem som skulle gjort idag, kunde inte!
Undra när dom ska göra det istället...
hmm..
Jag ska iaf prata om fettsugning... får väl se vad det blir av det..
hur ska det bli..? shit.. jag kommer väl säga något helt annat än vad jag ska, som vanligt :P
LUUUGN, EMELIE.. LUUUUGN! :)

Kommentarer
Postat av: Lari

Hajj Emelaaaaj!
Jodå..det är bra med mig.. eller ja, inte just nu.. bara en halvtimme sen Amadeus lämnade... men annars är det bra med mig..

Med dig är allt bra har jag förstått.. bra det..=)

Postat av: anna otzasson

EMELIE, jag vill inte hålla föredrag... iiiih! ska du ut imorgon eller? :)

2006-11-30 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback