pretty tired...

Jag har prov imorgon, i religion.
Judendomen ska vi kunna om. Trodde först att det skulle vara pest och pina att plugga in det, men det har faktiskt varit ganska intressant och det har gått förhållandevis fort.
Kan dock inte allt, ska lägga mig i sängen nu och plugga vidare tills jag somnar.

Alltid lika skönt att somna med böckerna i ansiktet, då känner man sig så duktig :D

Glöm för bövelen inte att kolla in länken, man får inte missa det bara!!
http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=10&clipID=12746

Nattinatt...

Kommentarer
Postat av: Nelle

Hoppas provet gick bra idag/går bra idag (klockan är ju trots allt bara 10) hehe. Hör av dig om du är sugen på filmkväll gumms! (L)

2006-11-17 @ 10:06:38
Postat av: nelle

SVAR: I mammas garderober, hahaha. Blir lika glad varje gång. Ta en titt i Mariannes, jag LOVAR att du hittar något :P

2006-11-17 @ 16:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback