Nova Lund

Kom nyss hem från en shoppingtur i Lund, tillsammans med min kusin.
Vi hade himla trevligt faktiskt, fick oss många goda skratt idag.
Jag handlade en hel del, för pengar som jag inte ens hade, haha..
Mamma lånade ut till mig med ett leende på läpparna.. "Det är ju inte varje dag man åker till Nova Lund.."
Taaaaackar :) Längtar dock inte till dagen jag ska betala tillbaka. :P

Dagen resulterade iaf med en tjocktröja, en kofta, en tröja med halvlång ärm och två linnen.
Helt ok, med tanke på att jag åkte dit med inställningen att jag inte skulle kunna köpa någonting..:)

Kommer bilder senare... tror jag... :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ooh yes pictures :) hihi :)

Postat av: Nelle

iiiiih väntar på bildååååååårna :D

2006-11-02 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback