I brist på fantasi...

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej, verkligen inte.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar, självklart!
Brukar du sjunga i duschen? Faktiskt inte. Nynnar ibland, kanske :)
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Handboll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Vad är viktigast för dig? Kärlek.
Laddar du hem musik och film från internet? Farligt, farligt...
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Shoppa! Köpa hus i något varmt land :)
Vad är det bästa med julafton? Stämningen... Och julklapparna.
Tänker du mycket på ditt utseende? Ibland.
Vad får dig att slappna av? Musik och Robin.
Vilken sida av sängen sover du på? Hemma, höger sida (längst ut). Hos Robin, vänster sida (vid väggen) Konstigt, jag vet...
Är du mörkrädd? Sällan. Beror på om jag blivit uppskrämd innan.
Bär du glasögon eller kontaktlinser? Bara solglasögon ibland. :)
Vilken färg är snyggast? Hos mig går de flesta färger hem. Men brunt är härligt.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Definitivt inte.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Maaaassa pengar är väl det ultimata :)
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 10-tiden.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Robin... Förlåt...
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Inte för att det hade funkat, men.. varför inte?
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Någon gång då och då..
Bor du utomlands? Enligt människor i andra länder, ja.. ;)
Hur länge varade ditt längsta förhållande? den nionde januari har jag och Robin 4 år. det är det längsta. :)
Har du piercing? Bara 5 st i öronen
Bråkar du och dina syskon ofta? Aldrig. Kanske tjivar lite ibland bara. Annars är vi bästisar.
Läser du ofta böcker? Neeej! Böcker är djävulens påfund!
Vad föredrar du för sorts filmer? Det mesta. Förutom typ han-som-är-bäst-på-att-slåss-filmer.
Vill du ha barn? Ja.
Är du bra på att laga mat? Vill jag nog inte påstå...
Var badar du helst? i pool.. Eller i riktigt fint hav.
Vilka djur är du mest rädd för? Håriga och stora sprindlar.. YUUUUUK!
Vilken musikstil tycker du bäst om? Jag tycker verkligen om allt.. förutom skrik..
Vilka språk kan du? Svenska, engelska, spanska, teckenspråk och lite latin.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej.
Gillar du att dansa? Jag älskar att dansa... Dansar 3 ggr i veckan + ute på krogen :)
Vad har du för klädstil? Min egen.
Är du flygrädd? Nejdå. Inget sånt trams.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Helt sjukt bra.
Hur vig är du? Absolut inte så vig som jag borde vara, efter 12 års dansande... :/ Kan inte bli vig bara...
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Vilken är din favoritglass? På pinne : Piggelin. I tallrik : vanlig vanilj.
Vilket kaffe sörplar du helst? När jag dricker kaffe, ska det vara med 2 sockerbitar och mjölk :)
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Ericsson, tror jag.
Vill du gå ner i vikt? 2 kilo hade inte skadat. Men palla bry sig.
Vad har du för personlighet? Öppen, glad, omtänksam.
Har du varit deprimerad? Typ... nu?
Tycker du om sushi? Nej nej nej, usch usch usch!
Tror du på livslång kärlek? Tror och tror.. Hoppas är ett mer passande ord.
Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Låt mig tänka... nej..
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Lite mittemellan.. haha
Hur ofta motionerar du? 3 gånger i veckan.
Hur ofta har du sex: Vilken fråga!! Det beror väl på vilket humör jag och Robin är på.. haha.. Jesus :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback