dagen efter...


Igår var det halloweenfest i Åstorp och jag startade kvällen tillsammans med Alexandra och Matilda. Vi var hemma hos mig och fixade till oss. Jag blev en häxa, Alexandra en French Maid och Matilda en maffia-brud.






När vi kom till Åstorp träffade vi Emelie på stationen, hon var ett himla sött spöke, må jag säga :)
Jag har riktigt roligt ihop med den här tjejen, verkligen!! *bruuunstig*(internt) Tack för igår gomman... :D



Hemma hos Hanna, värdinnan, fick vi välkomstdrink och lasagne, mycket gott! :) Hon hade även anordnat en tipsrunda runt kvarteret, och vår grupp kom på tredje plats.. Haha, förjävla svår tipsrunda, får jag säga :)



Förresten, sen kan ni se resten av bilderna här, på Robins och Markus hemsida.. Vet inte när dom läggs in, men sen iaf... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback