Blocken...

Nu har jag tagit bort, och blockerat väldigt, väldigt, väldigt många på msn..
Har endast mina närmsta och gamla vänner och min familj kvar..
Detsamma gäller på min mobil...

Har ingenting emot er jag tagit bort eller så, jag känner bara att det var dags för mig att växa upp..
Detta ska förhoppningsvis leda till att jag sitter mindre vid datorn, då mestadel av min tid brukar gå åt att sitta och skriva med massa folk.. Ibland folk jag inte ens vet vilka de är..

Jag måste växa upp, och ta ansvar för mina handlingar..



Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Nelle

Vad fin din blogg har blivit förresten. Kan du mecka och sånt nu? :D LÄR MIG... Du vet var jag finns om du behöver prata (L)

2006-11-06 @ 21:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback